Inseneriakadeemia esimene arenduspäev keskendus ühistele eesmärkidele
4. aprillil toimus Tallinna Ehituskoolis Inseneriakadeemia esimene arenduspäev, kus kohtusid programmi partnerid, et seada ühiselt fookused järgnevate aastate tegevustele ning soodustada omavahelist koostööd.
Inseneriakadeemia näol on tegemist Eesti riigi, õppeasutuste, ettevõtete ja erialaliitude koostööalgatusega inseneeria valdkonnas hariduse kvaliteedi tõstmiseks ja inseneride järelkasvu kindlustamiseks ning valdkonna populaarsuse suurendamiseks.
Inseneriakadeemia programmijuhi Juta Asuja sõnul on arenduspäeva puhul oluline füüsiliselt kohtumine ning ka osalejad nentisid, et ühised arutelud ja kokkusaamised aitavad probleemi paremini mõista ja tõhusamalt lahendusi leida. Päeva jooksul mõtestasid osalejad enda jaoks lahti, mis on Inseneriakadeemia pikaajaline eesmärk ning milline on soovitud olukord programmi lõppedes. Arutati ka, milliste mõõdikute abil oleks võimalik tegevuste tulemuslikkust mõõta, lisaks ettenähtud mõõdikutele.
Järgmised arenduspäevad on planeeritud maikuusse, mil keskendutakse haridusasutuste tegevuskavadele, tegevuste kaetusele ja rollijaotusele ning terminoloogia ühtlustamisele.
Täname osavõtu eest: Tallinna Ehituskool, Tallinna Lasnamäe Mehaanikakool, Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus, Kuressaare Ametikool, Tallinna Polütehnikum, Tartu Rakenduslik Kolledž, Eesti Elektroonikatööstuse Liit, Tartu Kunstikool, Tartu Ülikool, Tallina Tehnikakõrgkool, Valgamaa Kutseõppekeskus, Tallinna Tehnikaülikool, Eesti Maaülikool, Pärnumaa Kutsehariduskeskus, Eesti Elektritööde Ettevõtjate Liit, Tallinna Tööstushariduskeskus, Eesti Lennuakadeemia, Eesti Ehitusettevõtjate Liit, Eesti Masinatööstuse Liit, Eesti Inseneride Liit, Haridus- ja Teadusministeerium, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium.
Inseneriakadeemia tegevusi kaasrahastab Euroopa Liit. Tegevusi rahastatakse Euroopa Liidu Sotsiaalfondi programmide „IT Akadeemia ja inseneriakadeemia arendamine kutse-, üld- ja huvihariduses“ ja „IT Akadeemia ja inseneriakadeemia arendamine kõrghariduses“ raames.