Projektid
Tartu Rakenduslik Kolledž on koostööle ja rahvusvahelisusele avatud haridusasutus, olles aktiivselt osalenud erinevates projektides aastast 2002.
Osalus kooli arengut toetavates projektides toimub nii rahvusvahelisel kui ka kohalikul tasandil. Samuti on Euroopa Liidu poolt pakutava toetuse kasutamine suureks abiks kaasaegse õppe-, töö- ja elukeskkonna loomisel.
Kontaktid:
Andrei Atškasov, projektide teenistuse juht
Kopli 1, A-215
Tel 736 1894
E-post: andrei.atskasov@voco.ee
Kaire Mets, projektijuht
Kopli 1, A-216
Tel 736 1877
E-post: kaire.mets@voco.ee
Veronika Kupri, projektispetsialist
Kopli 1, A-216
Tel 736 1877
E-post: veronika.kupri@voco.ee
Laura Kalaus, töökohapõhise õppe koordinaator – projektijuht
Kopli 1, A-216
tel 7361 877
E-post: laura.kalaus@voco.ee
Õpirändeprojektid:
Käimasolevad siseriiklikud projektid:
- Euroopa Sotsiaalfondi (ESF) projektid
- Keskkonnainvesteeringute Keskuse projektid
- Haridus- ja Teadusministeeriumi projektid
Rahvusvahelised koostööprojektid:
- Erasmus+ KA2 koostööprojektid
- Erasmus+ KA3 uuendussiirdeprojektid
- Nordplus koostööprojektid
- Interreg koostööprojektid
- EMP ja Norra toetused 2014-2021
Lõppenud projektid
- Comeniuse projektid
- Euroopa Regionaalarengu Fondi projektid
- Euroopa Sotsiaalfondiprojektid
- Grundtvig projektid
- Hasartmängumaksu nõukogu projektid
- Leonardo da Vinci kootööprojektid
- Leonardo da Vinci õpirändeprojektid
- Tartumaa Arendusseltsi projektid
- Leonardo da Vinci uuendussiirdeprojektid
- Nordplus projektid
- Arengukoostööprojektid
- Haridus- ja teadusministeeriumi projektid
- Erasmus+ projektid
- MISA projektid
Kutsehariduse õpirände harta
16.09.2016 tunnustas SA Archimedes Tartu Kutsehariduskeskust Erasmus+ kutsehariduse õpirände hartaga.
Kutsehariduse õpirände hartaga akrediteeritakse ja tunnustatakse asutusi, kes on olnud edukad kutseharidusvaldkonnas kvaliteetse õpirände pakkumises ja julgustatakse neid edasi arendama oma rahvusvahelise koostöö strateegiaid. Harta omanikuna on koolil võimalus lihtsustatud korras taotleda õpirändetoetust ja esitada aruandlust, kuid samas jätkuvalt parandada õpirände kvaliteeti.