fbpx
Tagasi

9.-11. detsembrini toimus ilumaailma tulevikutegijatele omanäoline moevõistlus: iluteeninduse ja tekstiili erialade õpilased erinevatest Euroopa kutsekoolidest jagasid oma tehtud töid moefotodena Instagramis. Kokku osales virtuaalses ettevõtmises 11 kutsekooli Eestist, Lätist, Hispaaniast, Hollandist ja Suurbritanniast ning konkursile laekus 51 võistlustööd. Eesti kutsekoolidest olid lisaks Tartu Kutsehariduskeskusele esindatud veel Tallinna Tööstushariduskeskus, Pärnumaa Kutsehariduskeskus, Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus ja Kuressaare Ametikool.

Sündmuse korraldajateks olid Tartu Kutsehariduskeskuse iluteeninduse ja tekstiili osakonna õpetajad Elo Õun, Ele Nurk, Gerly Sepping ja Helin Liiv. Kutseõpetaja Elo Õuna sõnul oli kutseõppuritele suunatud võistluse peamiseks eesmärgiks õpilaste erialase arengu toetamine ning julgustamine oma tööde presenteerimisel. „Aga kindlasti on noortele oluline seegi, et luua omavahel erialaseid kontakte ning näha, kuidas mujal tehakse. Ajal, mil füüsilised kontaktid meie ümber tekitavad rohkem ärevust kui rõõmu, on ka koolid avastamas järjest uusi võimalusi korraldamaks õpiprotsesse nii, et mitmekesisus ei kaoks ja koostöösuhted ei kannataks. Õpiränded on koroona tõttu küll peatunud, aga virtuaalsete kanalite kasutamine on üks võimalus rahvusvaheliste koostöösuhete hoidmiseks,“ selgitas ta. „Meile oli sellises formaadis võistluse korraldamine esmakordne ning loodetavasti on see heaks aluseks tulevaste sarnaste virtuaalkohtumiste ja-võistluste toimumiseks,“ avaldas Õun.

Laekunud moefotosid hindas žürii, kuhu kuulusid nii erialaspetsialistid kui sponsorite esindajad. Lisaks sai iga osalenud kool välja valida oma lemmiktöö. Kokku laekus võistlusele töid seitsmes kategoorias: meeste juukselõikus, naiste juukselõikus, pidulik soeng, pruudisoeng, pidulik meik, fantaasia ja noorte tänavamood. Populaarseimaks osutus piduliku meigi kategooria, kuhu laekus ühtekokku 20 võistlustööd.

Žürii poolt leidis ära märkimist 23 tööd. Hindajad kiitsid õpilaste julgeid värvilahendusi, atraktiivseid jumestustöid ning professionaalseid esitusi. Paljud võistlusele laekunud fotod olid žürii hinnangul lausa kollektsiooni väärilised. „Omalt poolt tahan väga kiita kõiki neid õpilasi ja õpetajaid, kes tulid meie innovaatilise väljakutsega julgelt kaasa, leidsid endale tublid modellid ning pildistasid oma tööd ülesse,“ tunnustas Õun osalejaid.

Korraldajad tänavad võistluse auhinnad välja pannud sponsoreid: Tradehouse Ilukaubamaja, Goldwell Estonia, Wella Professionals, Schwarzkopf Professional Estonia ja Sim Sensitive Eesti. Tänu rikkalikule auhinnalauale oli võimalik esile tõsta suur hulk noorte töid.

Kõiki võistlusele laekunud töid saab näha ürituse fb lehelt InstagramJaMood või Instagramis kasutades otsingus haaksõna #instagramjamood.

 

Rohkem infot:
Elo Õun
Iluteeninduse ja tekstiili osakonna
kutseõpetaja
elo.oun@khk.ee
Tel 506 1301

Kopli 1 Põllu 11