fbpx
Tagasi

26.-30. märtsil toimus Tartu Kutsehariduskeskuses Hea Teeninduse nädal, mille eesmärgiks oli tavapärasest rohkem märgata teenindusega seotud töötajaid ning väärtustada nende tööd.

Kampaania “Kiida teenindajat!” raames kogus kõige rohkem kiitusi riidehoidja Aivar Jakobson, kes tituleeriti Tartu KHK Aasta Teenindajaks 2012.

Edukalt kogusid kiitusi veel klienditeenindajad Ketlyn Meeksa, Marju Bergmann ja õppesekretär Kersti Pool.

Kõigi eelnimetatud kiituste saajate puhul oli korduvalt kiidetud nende sõbralikkust, abivalmidust, viisakust, lahkust ja rõõmsameelsust. Võitja puhul märgiti ära, et ta on oma töös tubli, tore suhtleja, alati kiire ja positiivne. Aivar teab paljude õpilaste nimesid ning oskab õpilastel hea sõnaga tuju heaks teha.

Ketlyn Meeksa puhul toodi eriliselt välja tema tööalane kompetentsus ja temast kiirgav sõbralik sära, mille tõttu meeldib ta nii õpilastele kui töötajatele. Marju Bergmanni kiideti palju just tema suurepärase huumorisoone ja operatiivsuse tõttu, samuti saab temalt alati head nõu. Kersti Pooli kiidusõnumid andsid tunnistust, et tegemist on väga professionaalse, tööka ja alati vastutuleliku inimesega, kellega on eriliselt meeldiv koos töötada.

Kiitjaid oli kokku 220 ning kiidusõnumitega märgiti ära 35 erinevat töötajat ja õpilast. Kokkuvõte kõigist kiidusõnumitest avaldatakse kooli siseveebis.

Tänavu toimus Tartu Kutsehariduskeskuses Hea Teeninduse nädal esimest korda ning loodame, et sündmusest kujuneb traditsioon.

Hea Teeninduse nädal on küll lõppenud, kuid kiitusi ja positiivseid sõnumeid võib terve aasta jagada. Tunnustagem kaastöötajaid hea sõnaga kas või iga päev!

Kopli 1 Põllu 11