Ärikool
Klienditeenindaja kaubanduses
Kas sind köidab dünaamiline ja vaheldusrikas töö klienditeeninduses? Kas sulle meeldib suhelda inimestega ning leida parimaid lahendusi nende vajadustele? Klienditeenindaja kaubanduses õppekava annab sulle kõik vajalikud oskused ja teadmised, et alustada karjääri kaubandussektoris ja kasvada oma ala professionaaliks!
Õppima asumise eelduseks on:
minimaalselt põhiharidus;
Vastuvõtukatse(d):
individuaalne vestlus, mille üheks osaks on kohapeal etteantud toodetest ühele tootetutvustuse ettevalmistamine. Vestlus keskendub kandidaadi varasemale töökogemusele ning erialal õppima asumise motivatsioonile.
Tartu Rakendusliku Kolledži lõpetanud klienditeenindajal kaubanduses on oskused:
- erinevate kaupade käitlemiseks;
- klientide teenindamiseks ja müügitööks
- klientidega arveldamiseks.
Tartu Rakendusliku Kolledži klienditeenindaja kaubanduses erialal töökohapõhises õppes moodustab ettevõttepraktika vähemalt 66% õppemahust.
Praktika sooritamiseks sobivad ettevõtted, kes tegelevad kaupade ja teenuste müügiga kohapeal, nt Selver AS, K-Rauta, XS Mänguasjad, Terminal, Apranga, Weekend Eesti OÜ.
Hea teada!
- Praktikakohast kujuneb sageli esimene ja kindel töökoht.
- Tartu Rakenduslikus Kolledžis toimub õppetöö kaasaegsetes õppeklassides.
- Tartu Rakenduslik Kolledž toetab õpilaste osalemist kutsevõistlustel. Edukas osalemine kutsevõistlustel loob kasulikke kontakte tööandjatega!
Praktiline õppekorraldus võimaldab juba õpingute ajal edukalt oma erialal töötada.
Tartu Rakendusliku Kolledži klienditeenindaja kaubanduses eriala lõpetajat ootab:
- Kindel töö ja palju valikuvõimalusi;
- Kutsetunnistus kehtivusega Eestis ja teistes Euroopa riikides;
Edasiõppimise võimalusi pakuvad:
- kutsehariduse tasemel
- Tartu Rakenduslik Kolledž
- müügikorraldaja
- müügiesindaja
Eriala ja õppekavaga seotud küsimuste korral pöördu:
Maire Merits
Sisseastumise ja kutsevalikuga seotud küsimuste korral pöördu: