Jalgpallurid trotsisid vihma
Teisipäeval, 21.septembril pärast koolitunde toimusid Põllu tänava staadionil õppegruppide vahelised võistlused jalgpallis.
Jahedat ilma, tuult ja sadama hakanud vihma oli trotsima tulnud üksteist meeskonda. Enamus neist olid Põllu õppehoones õppijad. Võistluste juhend kutsus ka neidusid võistkonnana palli jalaga väravasse lööma, kuid seekord oli kõle ja külm ilm neidude jalgpallimängu soovist üle.
Võistlused viidi läbi välkturniirina – mängu kestvus 15 minutit ja väljaku suuruseks pool normaalväljakust. Võistkonda võis kuuluda kuni 9 mängijat, neist korraga võis väljakul viibida lisaks väravavahile veel 6 mängijat. Muus osas võisteldi ametlike jalgpalli võistlusmääruste järgi.
Võisteldi kolmes alagrupis turniirisüsteemis. Alagruppides esimeseks tulnud võistkonnad pääsesid finaali turniiri võitjat selgitama.
Kohtumised alagruppides olid väga tasavägised ja kõik võistkonnad näitasid üles suurt võidutahet. Mängijate sportlik entusiasm suutis võitu saada ka sadama hakanud vihmast ja finaalmängude alguseks tinahallis taevas sajupilved staadioni kohalt eemale peletada.
Finaalkohtumised olid igati finaali väärilised.
RK-de võistkond – Siim Anton, Madis Evart, Kristo Koik, Sten Põder, Teet Suurkivi, Marcus Soomets ja Ott Saarsalu suutis tasavägistes mängudes napilt võita nii AT209 (1:0) kui TP09 (2:1) ja tulla turniiri võitjaks.
TP09 – Selen Elbe, Raigo Kerro, Rauno Kaljulaid, Andrei Polin, Enor Heinmaa, Ain Eek ja Meelis Motšikin pidas AT209-ga – Karl Kalder, Erti Patrail, Kim Bret Herman, Karl-Martin Kruse, Sander Baiduža, Ats Piir, Ranner Alasild, Taimar Hiir ja Toivo Aadu tõeliselt tasavägise ja dramaatilise heitluse.
Nii õnnestus autotehnikutel viigivärav (1 : 1) lüüa lausa normaalaja viimastel sekunditel. Hetk varem oli nahkkera jõudnud paar korda väravaposti raksatanud löökidest tagasi põrkuda.
Siinkohal sobiks kasutada ütlust Oskar Lutsu „Kevadest“, „ et mis kinni ei jää, saab kinni löödud“.
Järgnenud penaltiseerias olid metallitöötlemispinkidel töötajaks õppijad siiski pisut täpsemad ja nii kuulus teine koht TP09-le ja AT209 pidi leppima kolmanda kohaga.