Tagasi

02. juuni 2010
Eesti Päevaleht

Olukorras, kus õpilaste arv järk-järgult väheneb, kulutavad kõrg- ja kutsehariduskoolid enam raha ja tähelepanu reklaamikampaaniatele.

Eesti reklaamiagentuuride liidu presidendi Heily Aaviku sõnul teevad ülikoolid ja kutsehariduskoolid kampaaniaid kahes osas. „Esimene aktiivne laine on tavaliselt juunis, kui on koolide lõpetamine, teine laine planeeritakse tavaliselt augusti keskpaika, kui koolil on jäänud kohad täitmata,” ütles Aavik.

Tartu kutsehariduskeskus on sel aastal uute tudengite püüdmiseks oma kampaanianägudeks valinud Contra ja kooli lõpukursuse õpilase Karoli Jassovi, kel tagataskus 2009. aasta Euroopa parima noore teenindaja tiitel. Raadioeetri kõrval reklaamitakse kutsekeskust ka rate.ee portaalis.

„Konkurents on karmiks läinud,” tunnistas kutsehariduskeskuse info- ja karjäärinõustamiskeskuse juhataja Martin Medar.  Tema sõnul võib kahe aasta pärast oodata konkurentsi nn haripunkti, kui potentsiaalsete tudengite arv on veelgi vähenenud ning olukord läheb veelgi karmimaks.

Esimest korda saatis sel aastal oma õpilasi üldhariduskoolidesse ka Tartu kutsehariduskeskus.

Artikli juurde

Teele Tammeorg

Kopli 1 Põllu 11