Turismikool
Vastuvõtu administraator
- Minimaalselt põhiharidusega, eriala spetsiifikast ning tööülesannete iseloomust tulenevalt täisealine kandidaat;
- Motivatsioonikiri;
- Individuaalne vestlus koos praktiliste ülesannetega - individuaalvestluse üheks osaks on küsimused ja vastused inglise keeles, praktiline ülesanne lähtub õpitava eriala eripärast.
Õppekava eesmärgiks on, et õppija omandab vastuvõtu administraatori / turismiettevõtte teenindaja erialal töötamiseks vajalikud kompetentsid, mis võimaldavad töötamist erinevates hotelli osakondades. Kaasaegse juhtimisega hotellis on töö paindlik ja see nõuab oskusi töötamiseks nii majapidamisosakonnas, restoranis, konverentsi- ja sündmuskeskuses kui vastuvõtus. Mitmekülgsete oskustega töötajatel on lihtsam teha valikut edasise karjääri ja arengusuundade osas ja töökogemus erinevates osakondades annab eeldused arenguks ka tulevastele hotellijuhtidele.
Tartu Rakendusliku Kolledži lõpetanud vastuvõtu administraatoril on:
- oskused kiireks ja professionaalseks numbritubade koristamiseks;
- algteadmised, töövõtted ja praktika restorani köögis teenindusoskuse hommikusöögilauas ja restoranis;
- teadmised ja oskused tööks vastuvõtu osakonnas (sh teadmised teenindamaks erineva kultuuri- ja religioonitaustaga külalisi ning probleemsete olukordade lahendusoskused);
- teadmised keskkonnasäästlikusest ja vastutustundlikusest külalislahkuse majanduses;
- enesejuhtimise ja stressiga toimetuleku oskused;
- teadmised Eesti ja maailma köökidest;
- baasteadmised barista tööst ning veini-ja joogimaailmast.
Valdkonna tipptegijad annavad õppijatele edasi oma teadmisi nii külalistundides kui õppekäikudel.
Õpingute lõppedes on õppija sooritanud Turismiettevõtte teenindaja 4. taseme kutseeksami.
Tartu Rakendusliku Kolledži vastuvõtuadministraatori / turismiettevõtte teenindaja õppekavas on lisaks
igapäevasele praktilisele koolitööle ka põhjalik ettevõttepraktika –
õppeaasta jooksul kokku pisut enam kui 2 kuud. Vastuvõtu administraatoreid ootavad
praktikale erinevad majutus- ja turismiettevõtted.
Praktika käigus kinnistatakse teoreetiliselt õpitut,
täidetakse erinevaid ülesandeid ning saadakse kogemusi ja vilumus.
Põnevaid arenguvõimalusi pakkuvad turismi valdkonna
ettevõtted eelistavad kutseoskuste ja tööpraktikaga teenindajaid.
Tartu Rakendusliku Kolledži
vastuvõtu administraatori / turismiettevõtte teenindaja eriala lõpetajale on kindlustatud:
- Kindel
töö ja valikuvõimalused: - hotellides
ja hostelites, - (maa)turismiteenuseid
pakkuvates ettevõtetes, - külastuskeskustes,
- muuseumides,
- teemaparkides,
- majutusteenuseid
pakkuvates turismitaludes, - elamusturismi,
spordi- ja vaba aja teenuseid pakkuvates ettevõtetes.
- Karjäärivõimalused:
- Hakkajad
turismi ja majutuse valdkonna töötajad omandavad kiiresti kogemusi ja teadmisi, et töötada
majaperenaise, assistendi, vastuvõtu-, müügi-, teenindus- või
majutusjuhina. - Ettevõtlikest
teenindajatest saavad tulevikus ettevõtjad, kes ise turismi edendavad.
Karjäärivõimalused: jätkuõpingud kutsehariduses nt majutuskorralduse erialal või kõrghariduses turismi- ja hotelliettevõtluse õppekaval
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor: https://www.eek.ee/eriala/
TÜ Pärnu Kolledz: https://ut.ee/et/oppekavad/
Eriala ja õppekavaga seotud küsimuste korral pöördu:
Maire Merits
Sisseastumise ja kutsevalikuga seotud küsimuste korral pöördu: